شمال برگ ShomalBarg.ir
معاون حفاظت و بهره برداری شركت آب منطقه ای مازندران:

آزاد سازی بستر راكد رودخانه چپكرود شروع شد

آزاد سازی بستر راكد رودخانه چپكرود شروع شد

به گزارش شمال برگ ایسنا/مازندران معاون حفاظت و بهره برداری شركت آب منطقه ای مازندران اظهار داشت: آزاد سازی بستر راكد رودخانه چپكرود در شهرستان های جویبار و بابلسر شروع شده است.


سید جمال موسوی بامداد امروز در جمع خبرنگاران از آغاز آزاد سازی بستر راكد رودخانه چپكرود آگاهی داد و اظهار نمود: به روسای ادارات منابع آب شهرستان های جویبار و بابلسر اعلام گردید تا در اسرع وقت نسبت به آزاد سازی بستر راكد رودخانه چپكرود برابر مقررات قانونی اقدام نمایند.
وی اشاره كرد: مدیریت منابع آب شهرستان های مذكور برای آزادسازی بستر، نیازمند شناسایی متجاوزین و متصرفین مجاز(دارای قرارداد اجاره بستر) بوده كه بعد از تعیین مختصات محدوده تحت تصرف آنها و درج آن در نقشه های مربوطه، مراحل قانونی برای آزاد سازی بستر راكد را با مشاركت و حمایت دستگاه های قضایی و انتظامی انجام خواهند داد.
معاون حفاظت و بهره برداری شركت آب منطقه ای مازندران اشاره كرد: بعد از شناسایی متجاوزین و متصرفین به زودی آگهی عمومی بوسیله جراید و رسانه ها انجام و افراد در صورت اعتراض می توانند به ادارات ذیربط بازگشت كنند.
موسوی هدف از آزاد سازی بستر را حفظ و صیانت از انفال عمومی و همین طور بازگشایی، ساماندهی و لایروبی رودخانه چپكرود اعلام نمود و اظهار داشت: این اقدام سبب حفظ ساختار و مورفولوژی رودخانه شده و امكان مدیریت بهتر سیلاب را فراهم می آورد.




منبع:

1398/11/13
08:18:19
5.0 / 5
5238
تگهای خبر: اجاره , حفاظ , شركت , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg