شمالبرگ ShomalBarg.ir

رودخانه های رشت گوشت قربانی اعتباری

رودخانه های رشت گوشت قربانی اعتباری

شمال برگ: رئیس كمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: پنجاه میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سفر گذشته هیئت دولت به گیلان همانند گوشت قربانی تقسیم شده و این مورد باعث نارضایتی و گلایه های فراوانی شده است.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، شیرزاد با اشاره به اختصاص اعتبار مجدد به منظور احیای رودخانه های گوهر رود و زرجوب رشت اظهار داشت: امیدواریم این اعتبار بزودی و به منظور ساماندهی و احیای دو رودخانه رشت اختصاص پیدا كرده و حیف و میل نشود.

وی به اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در سنوات گذشته به منظور ساماندهی رودخانه های رشت اشاره نمود و اضافه كرد: تابحال اقدامات موثری توسط دستگاه های متولی در این حوزه انجام نشده است.

شیرزاد با اشاره به اینكه اعتبار ساماندهی رودخانه های رشت باید برای همین مهم هزینه شود، اضافه كرد: پنجاه میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سفر گذشته هیئت دولت به گیلان همانند گوشت قربانی تقسیم شده و این مورد باعث نارضایتی و گلایه های فراوانی شده است.

وی با ابراز گلایه از وضعیت نامطلوب رودخانه های رشت اظهار داشت: بارها با استفاده از تریبون های مختلف و به خصوص كمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا این دغدغه را مطرح كرده و تقاضای ورود دولتمردان و اختصاص اعتبارات ملی را كرده ایم. خوشبختانه با وعده هایی كه معاون رییس جمهور در سفر اخیر خود به گیلان مطرح نمودند باید امیدوار به شنیده شدن مطالبات به حق مطرح شده در این باره توسط دولتمردان باشیم.

رئیس كمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت به اقدامات شهرداری رشت پیرامون رودخانه های گوهر رود و زرجوب اشاره نمود و اظهار داشت: لایروبی، دیوارگذاری، تبدیل حاشیه رودخانه زرجوب و گوهر رود به فضای سبز و پارك، آزاد سازی و تملك حرایم رودخانه، تولید پارك های محله ای و.... همچون اقداماتی است كه شهرداری رشت به منظور ساماندهی گوهررود و زرجوب انجام داده و انتظار داریم وعده های مطرح شده توسط دكتر نوبخت پیرامون رودخانه های رشت بزودی محقق شود.



1397/09/03
15:46:46
5.0 / 5
4727
تگهای خبر: خدمات , رشت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg