شمالبرگ ShomalBarg.ir

۱۳۴۳ مبتلا شدن و ۸۷ فوتی جدید كرونا در كشور

۱۳۴۳ مبتلا شدن و ۸۷ فوتی جدید كرونا در كشور

به گزارش شمال برگ سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۴۳ بیمار جدید كرونا در كشور اطلاع داد و اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار كووید۱۹ جان خویش را از دست دادند.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، دكتر كیانوش جهانپور اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به كووید در كشور شناسایی شد.
وی اضافه كرد: ازاین رو مجموع بیماران كووید۱۹ در كشور به ۸۲۲۱۱ نفر رسید.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار كووید۱۹ جان خویش را از دست دادند و بدین سان تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در میان ما نیستند.
وی اظهار داشت: تا امروز ۵۷۰۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، ۳هزار و ۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به كووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا كنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص كووید۱۹ در كشور انجام شده است.
وی همینطور با اشاره به روند مدیریت این بیماری، ثبات آن در ایام اخیر و همینطور كاهش تدریجی در اغلب نقاط و استان های كشور، اضافه كرد: البته همه هشدارها به قوت خود باقی است و بخصوص با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل كم خطر به چرخه اقتصاد، قاعدتا امكان دارد ترددهای ضروری افزایش یافته باشد. ازاین رو رعایت فاصله گذاری در مكان های مختلف و استفاده از ماسك حتی ماسك های خانگی و همینطور رعایت شست وشوی مكرر دست ها و ضدعفونی كردن دست ها با محلول های پایه الكلی سفارش می شود.
وی خطاب به مردم اضافه كرد: همه هشدارهایی كه در دوران اخیر از همكاران ما شنیدید همچنان با جدیت در دستور كار است و امیدواریم مردم با رعایت این نكات و پرهیز از ترددها و مراودات غیر ضرور، همكاری و همیاری خویش را در كاهش موارد و روند مهار بیماری در هفته های آتی معمول دارند.



1399/01/31
21:55:46
5.0 / 5
2915
تگهای خبر: وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg